24 Nisan 2008 Perşembe

hayattaki her şey "ben" ile ilgili - 01

Kelimeler ve harfleri seviyorum. Onların heyecanı dokunulmaz. Harflere dokunulduğunda kendi tanrı hissetmen ise inanılmaz.
Türkiye'de yaşıyorsanız, 25 yaş üstü kadınların evlenmiş, hele hele hamile kadınları kaldıramadıklarını bilirsiniz. Kaldırmak sadece erkekleri kaldırmaya çalışan kadınlara mahsustur. 5 ay önce bir arkadaşımın hamile kaldığı haberini, sevinçle verdiğim başka biri bu heyecanı kursağımda bırakıyor ve ardında bugün, yani haberden 5 ay sonra bu haberi, "ay ne güzel" diye karşılıyorsa yapacak bir şey pek olmuyor.

Hepimiz evlenmek istiyoruz. Bir şekilde...

Harfleri görünce heyecanlanıyorum...

Erkek dediğin harf gibi olmalı. Durduğu yeri bilmeli. İstediğim zaman üzerine basıp yapmak istediğim eylemi gerçekleştirmeli. Ben eylem insanı değilim. Ben fikir adamıyım. Bunda kuul bi taraf yok. Bunda "abi yardım edin, ama ben yardım isteyemiyorum" durumu var.

Eski arkadaşlar sana yardım etmez.

Pütürsüz duvar sevmiyorum. Duvarların pütürleri olmalı. Hayat gibi... ben elimde olan her şeyde bir pütür istiyorum.
Kötü manada değil bu söylediğim...

Kimse arayınca ulaşılmaz zaten...

Dans etmek çok güzel bir şey. Eğer seninle dans eden varsa.
Öyle değil mi?

Hayat su gibi aksın ben onu içeyim. Yok öyle bir şey. Hayat sudur. Nasıl aktığı sana bağlıdır?

Şans nedir? Bulursan bana da getir.

0 comments:

  © Blogger template 'Minimalist E' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP