24 Ocak 2008 Perşembe

tedirginlik üzerine

1 . Tedirgin olma durumu:
"Sesleninceye kadar bu tedirginliğim devam ederdi."- Y. K. Karaosmanoğlu.
2 .
gök bilimi Gök cisimlerinin, genel çekim yasasına uygun olarak birbirini çekmesi sebebiyle herhangi bir gezegenin hareketinde görülen karışıklık, sarsım.

bir adım atmadan önce, adımı attıktan sonra, adımı düşünürken, düşünmeyi sürdürürken, sürdürmek devinime dönüşünce, hareketler birbirini takip ederken, ben takip ederken, takip edilirken, ederken, iterken, kaçarken, koşarken, yakalarken, tekrar kaçarken, giderken, birine giderken, birinden dönerken, dönerken, başım dönerken...
ben tedirginlikten kaçamam.
ruhi bey de beni böyle bir zamanımda yakaladı. sordum, anlattı. sormasam da anlatırdı.
dinlemek güzeldi. güzel olması tedirgin ediciydi.

teşekkür ederim.

0 comments:

  © Blogger template 'Minimalist E' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP