1 Şubat 2010 Pazartesi

mantık hatası üzerine kurulu banka ekonomisi

- iyi günler papatya hanımla mı görüşüyorum?
- ta kendisi, buyrun.
- TEB'den arıyorum. Birikmiş kredi kartı borcunuz var.
- Benim kredi kartım yok.
- Var gözüküyor.
- Vardı bir sene önce iptal ettim.
- Sizi ilgili departmandaki arkadaşa aktarıyoruz.
- Lütfen.

- iyi günler, papatya hanımla mı görüşüyorum?
- ta kendisi, buyrun.
- Kredi kartı borcunuzla ilgili...
- Benim kredi kartım yok.
- Hiç kullanmadınız mı?
- Sizin bankanızdan 2 tane vardı. Birini kullandım. Geçen sene de ikisini iptal ettim.
- İptal görünmüyor.
- O zaman şimdi iptal edin.
- İptal edebilmemiz için bir otomatik ödeme talimatı vermeniz gerekiyor.
- Hönk! Nası yani?
- Ancak bir otomatik ödeme talimatı verirseniz, iptal olabiliyor.
- Şimdi ben anlamadım. İptal edip, kullanmak istemediğimi belirttiğim bir kart var. Ve siz diyorsunuz ki, otomatik ödeme talimatı verin. Şimdi ben başka bir bankada olan otomatik ödeme talimatımı çekeceğim, size geçireceğim, kart iptal olacak. Otomatik ödeme talimatı havada mı kalacak?
- Yok iptal etmeyeceğiz. Sürekli otomatik ödeme talimatı işlemi bizim bankamızdan yapılacak.
- Ama benim sorunum otomatik ödeme değil ki, kartın iptal edilmesini istiyorum.
- Otomatik ödeme talimatı verirseniz, işlem paranız iptal olacak.
- Ben yapmadığım işlemin parasını vermeyeceğim. Çünkü kartlarımı geçen sene iptal ettim. O kartı geçen sene de istemiyordum, hala da istemiyorum.
- O zaman ben sizi ilgili birime aktarayım.
- E, lütfen yani.

Hat düştü.

1 comments:

Mehmet (Blog Gazanya)

O bankaya oooohaaaa dememde bir sakınca var mı? Bu kadar saçma bir mantık yürütülemez ya...

  © Blogger template 'Minimalist E' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP