6 Ocak 2009 Salı

smile adsl aktarma yalanı

En nihayetinde taşındım efendim. Mini mini kutu kutu bir evim var, tek başıma bir yaşama adımımı attım. Attım da internetsiz yapamadım tabi ilk geceden.
Eski evdeki telefonumu kapatmadım henüz, ancak bu yeni taşındığım yerin ilçesi de farklı olduğu için telefon hattımı aktarmadım. Zaten taşındığım ev de bir arkadaşımın eviydi, telefon numarasını bıraktı bana ama vize vb. işlemleri olduğu için devir işlemi de yapmadık.

Neyse efendim, taşındım ve fakat yerleşemedim, sadece kutular içinden telefonumu, modemimi bulup taktım kabloları.

Sonra açtım bilgisayarı, arkadaşımı arıyorum. Arıyorum çünkü, onun şifresini alıp bağlanacağım. Hani adsl hattı, teefon numarası üzerinden işliyor diyebiliyoruz ya. Söyledi adını, şifresini. Lakin, yok adsl'i wireless'lar arasında. Kafayı yiycez telefonda anlamadık. Sonra bir an fark ettim ki benim adsl hattım görünüyor listede.

Bundan çıkardığımız sonuç, adsl aktarma yalanmış, kendi modemini takınca oluyormuş.

Şu durumda, modemi at çantana; istediğin telefon hattına tak kendi internetinden bağlan dünyaya...

Ancak şöyle sorular var aklımda:
Kendi telefon hattımı kapattırdığımda da internetim olacak mı?
Kendi telefon hattımı kapatıp, arkadaşımın numarasını kendi üzerime geçirince de olacak mı hala internetim?

Bu ikisini de deneyerek, aktarma yalanına devam edeceğim. Boşuna aktivasyon aktarma ücreti alıyor şerefsizler...

1 comments:

ZehirliÖrümcek

Hehe senin iş "Zeki müren'de bizi görecek mi?" gibi olmuş biraz. Benim de kafam karıştı! Sen modeminle istediğin yerden bağlanıyorsun ama fatura kime geliyor?

  © Blogger template 'Minimalist E' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP