22 Şubat 2008 Cuma

uykusuz her gece

tam her şey düzgün giderken, gördüm bir oyun aniden
kitlenecek ne vardı, kitlendin ya açılırken
bu gece seni bir oynayayım canım derken
sildim cookie'leri privacy'den

neydi feysbuk şifrem
gmail'den öğrensem
buldum sanki daha önceden
yazdım hemen zihnimden

kendimi buldum ben çalıştığım işlerde
ya olursam aplikasyon ben de gitgide

uykusuz her gece
bu yorgun harddiskle
sabahlarım bazen günlerceee
ramlerim şişti yineeee
uykusuz her gece, ekran kartım kapristeee
sapıtır mıyım kahve içersem her gece

masaüstü dosyalar
tag'lenmiş insanlar
çoğalıyor önümde, bütün o detaylar
açtırmıyor, tab'ları şişen firefox'lar
yoruldukça açılır zihinler

2 comments:

Unknown

her gece her gece..
parmaklarına kuvvet, ramlerine huzur, aklına sağlık...

yapita

her gece.

  © Blogger template 'Minimalist E' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP